رشد و شکوفایی کشور نیازمند توجه به مراکز دانش بنیان است
کد خبر: 3769950
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

رشد و شکوفایی کشور نیازمند توجه به مراکز دانش بنیان است

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در گیلان رشد و شکوفایی کشور را نیازمند توجه دولتمردان به پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان دانست و بیان کرد: امروز صادرات فنی و مهندسی بهترین راهکار برای ارتقای شرکت های دانش بنیان است.

جبران عقب ماندگی های کشور با حضور جوانان اندیشمند در مراکز دانش بنیان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 14 آذرماه در دیدار با رئیس و کارکنان پارک علم و فناوری استان و صاحبان شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان چشم کشور در تکنولوژی های کشور هستند.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان باید به صورت مستقل عمل کرده و خود را وابسته به دولتمردان نکنند، افزود: شرکت های دانش بنیان در صورتی می توانند مایه رشد جامعه ایرانی شوند که وابستگی به احزاب نداشته باشند.

امام جمعه رشت پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان را دو نهادی دانست که می تواند به صورت میان بر کشور را به تکنولوژی های مدرن جهانی برساند و تصریح کرد: در صد سال گذشته، ایران را از دنیا عقب نگه داشتند و با حضور جوانان اندیشمند در مراکز دانش بنیان باید این عقب افتادگی جبران شود.

وی رشد و شکوفایی کشور را نیازمند توجه دولتمردان به پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان دانست و بیان کرد: امروز صادرات فنی و مهندسی بهترین راهکار برای ارتقای شرکت های دانش بنیان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم شناسایی و جذب جوانان خوش فکر توسط پارک های علم و فناوری، گفت: از پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان این انتظار می رود از جوانان خلاق استفاده کنند.

آیت الله فلاحتی یادآور شد: پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان تشکیلاتی برآمده از مردم و برای مردم است.

انتهای پیام

captcha